wtorek, 8 stycznia 2013

Dzień 2 - Lista 2013

Zabawy z Ulą ciąg dalszy. Dzisiaj zostałam zmotywowana do stworzenia planu na 2013. Pozornie bułka z masłem, ale posiedziałam nad tym dobre pół godziny. W nagrodę zjadłam ciacho nie patrząc na punkt nr 5 na mojej liście. ;) Aaaaaaa zapomniałabym. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze z dnia wczorajszego. Frekwencja mojego bloga przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Obejrzałam wszystkie Wasze zdjęcia. Ulu cieszę się, że jakimś sposobem trafiłam na Ciebie. Inspirujesz mnie w niesamowity sposób. Dziękuję!!!

19 komentarzy:

  1. idę do okulisty, słabo widzę, ale z wtrętu na temat ciastek wnioskuję, że ograniczasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje coroczne postanowienie... :P Kiedyś będę w stanie je zrealizować ;)

      Usuń
    2. mówisz? ja chyba nie byłabym w stanie. nigdy

      Usuń
  2. Życzę powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zjadłabym ciastko...narobiłaś mi ochoty :)
    Powodzenia w realizacji planów

    OdpowiedzUsuń
  4. No! Cele ambitne :) Punkt piąty jest o zdrowym odżywianiu. Jestem pewna, że ciastko, które zjadłaś było zdrowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ciastka są zdrowe! Ja tak przynajmniej uważam...szczególnie te z bitą śmietaną :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja lista wygląda super! I bardzo fajne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciastkami kusisz. Dobrze, że nie mam takiego punktu za swojej liście, który zabraniałby mi się skusić :)

    Pozdrawiam!
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  8. troszke sie doczytalam, wiec zycze spelnienia! :) inspirujaco udekorowalas te postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie się wydaje, że szybciej się dostaniesz do collagecaffe :) trzymam kciuki... i ciastko w ręku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Collage Caffe to szczyt moich marzeń... Craft Artwork uwielbiam za małe formy, które są mi bardzo bliskie. Żurnalować można wszędzie :)

      Usuń
  10. Ślicznie to wyszło, tak "retro" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem Twoj bol picia wiecej wody... Mnie litrowa butelka wystarcza na 3 dni - o zgrozo!!! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o tez postanowiłam się więcej dowadniać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wytrwałości w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie jest mieć taką listę..życzę realizacji wszystkich planów :)
    A ciasteczka mogą być zdrowsze pieczone we własnym piekarniku np z mąki razowej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...