sobota, 20 kwietnia 2013

Cieplejszy wieje wiatr

Zachłysnęłam się wiosną. Zima była długa i męcząca, a wiosna przyszła tak nagle, że mój biedny organizm nie nadąża. Od kilku dni, żyję z bólem głowy. Może to już tyle pomysłów nagromadziło się pod czaszką ;) Czuję, że powoli dochodzę do siebie i myśli zaczynają biec swoim normalnym rytmem. Na fali "warstwowych" prac powstało multiwyzwaniowe ATC. Połączyłam paletę barw z Craftowego Ogródka, wiosenne bingo od Scrapgangsterek (ptak, motyl, liście) i powiew wiosny od Scrapujących Polek... zamieszałam, pociachałam, poszarpałam, potuszowałam, pokleiłam i oto jest :) I podoba mi się to, co widzę.




4 komentarze:

  1. jejku, ile warstw! na SP widziałam tylko na płasko, nawet by mi do głowy nie przyszło, że tyle tu tego! i falista jest! lubię falistą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł :)
    Dziękuję za udział w zabawie Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idziesz jak burza i świetnie Ci wszystko wychodzi.Podziwiam prace i pracowitość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Fantastyczne... te warstwy, recyklingowe materiały... SUPER!!!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...