niedziela, 28 kwietnia 2013

Co się dzieje???

Sama nie wiem. Tyle się wydarzyło w ostatnim tygodniu. Wiosna eksplodowała na wiele różnych sposobów. Ta wiosna za oknem jak i ta w moim życiu. Radość aż się przelewa przeze mnie. I z tej radości, nieokiełznanej chęci cięcia, klejenia, paćkania, rysowania, psiukania, stemplowania powstał ten wpis. Chcę powiedzieć, że KOCHAM to, co robię. A im częściej mam styczność z moimi przyborami, tym większej nabieram pewności.




A przy okazji, że są strzałki (mój stempel z gumki do wycierania ołówka), to wpis leci do Stempla i Kartoona. Miłej niedzieli. W maju zaskoczę Was troszkę. Tylko to tajemnica jeszcze jest :*

3 komentarze:

  1. świetny wpis! rewelacyjnie ten alfabet przebija przez tło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brunetko, praca- cudo! Wpadnij po wyróżnienie na mój blog, zapewne nie pierwsze i nie ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna praca! Bardzo mi się podoba!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu wy-strzałkowym :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...